What I love most about Springsteen is hearing his anti-American song "Born in the U.S.A." being used as a pro-government pseudo patriot song by right wing idiots who only know the song title. That ...
一部の結果でアクセス不可の可能性があるため、非表示になっています。
アクセス不可の結果を表示する一部の結果でアクセス不可の可能性があるため、非表示になっています。
アクセス不可の結果を表示する